Klachtenafhandeling

 

 

Bij StadsKliniek vinden wij het belangrijk dat je als klant goed geholpen wordt. Helaas kan het voorkomen dat je toch niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij horen dit graag terug en hopen onze service hiermee te kunnen verbeteren. We nemen elke klacht serieus en proberen de klacht altijd samen met jou zo goed mogelijk op te lossen.

Een klacht of geschil kun je direct bespreken met de betreffende medewerker. Als je je hier niet prettig bij voelt of als je er samen niet uit komt, kun je een klacht indienen via het klachtenformulier. Dit formulier kun je hier downloaden en ingevuld versturen aan info@stadskliniek.nl. Binnen 2 weken zal onze interne klachtenfunctionaris contact met je opnemen.

Download hier het klachtenformulier

StadsKliniek is aangesloten bij Klachtenportaal Zorg, een externe onafhankelijk geschilleninstantie. Indien je jouw klacht liever niet bij ons intern wilt melden, of wanneer je niet tevreden bent over onze afhandeling, kun je je direct wenden tot het Klachtenportaal Zorg. Meer informatie hierover vind je hier.

 

Logo Klachtenportaal Zorg

Afspraak maken?
Zo eenvoudig is het!

Direct een afspraak maken en zien welke data beschikbaar zijn.

Pin It on Pinterest

Share This